Gwarancja na oklejanie

Strona główna > Blog > Gwarancja na oklejanie

Gwarancja na oklejanie

Raportowanie i przegląd post usługowy

„Panie grafiku, melduję wykonanie zadania” – tego typu raporty wynikają tylko i wyłącznie z wewnętrznych stosunków zawodowych pomiędzy aplikatorem a grafikiem*

* – aplikator – osoba instalująca folię, oklejająca, oklejanie samochodów Warszawa, 😀 , obklejająca folią, montująca folię na samochodach w Warszawie, zmieniająca kolor w Warszawie, reklama na samochodzie Warszawa, grafika na pojazdach Warszawa :DDD; grafik– inaczej harmonogram, dla niektórych kalendarz Google.

Takie raporty się też zdarzają! Lecz nie o takie raportowanie u nas chodzi!

Jak zwykle nam się zdarza, na naszym blogu –  ciut humoru na start nie zaszkodzi, ale teraz… grobowo poważnie. (Prawie…:)

W trakcie przyjmowania samochodu sporządzamy tzw. raport przyjęcia pojazdu, w którego trakcie dokonujemy oględzin samochodu, dzięki czemu zarówno my, jak i właściciel, dowiadujemy się np. o tym, że odebrał z salonu nowiutki, lecz jednak prze lakierowany w części zadniej pojazd, o czym rzeczony salon nie raczył go poinformować (to akurat ta mniej przyjemna dla nas część, w której to informujemy klienta o tym fakcie). Ogólnie, oglądamy wspólnie z klientem samochód i szukamy możliwie jak największej ilości rys i wgnieceń, by sadystycznie wprowadzić klienta w ponury nastrój (miało być poważnie….). Jednak, w większości sytuacji jest to prawdziwe dochodzenie, czyli ganianie wkoło dostarczonego do oklejania samochodu nasze i klienta z powtarzającym się „o tu jeszcze rysa” uwieńczone wygenerowaniem wnikliwego raportu, w postaci oznaczenia i opisu wszystkich niedoskonałości lakieru na oglądanym pojeździe.  Kwit musi być i już. I tak działamy od 10 lat – spisujemy wspólnie z klientem wszelkie skazy i niesprawności powierzanego pojazdu, aby nie okazało się, że klient lub kierowca klienta nie wiedział wcześniej o jakimś uszczerbku na zdrowiu karoserii pojazdu, co w momencie jego wydania mogłoby się stać kłopotliwe dla obu stron. Dla nas dupokryjka, a klienta uświadamiamy – pełna symbioza 🙂

Ale to nie wszystko – każdy aplikator, czyli osoba, która była odpowiedzialna za oklejenie pojazdu lub fragmentu jego karoserii (czyli, przyp. aut. – osoba instalująca folię, oklejająca, oklejanie samochodów Warszawa, 😀 , obklejająca folią, montująca folię na samochodach w Warszawie, zmieniająca kolor w Warszawie, reklama na samochodzie Warszawa, grafika na pojazdach Warszawa) jest zobowiązany do zaznaczenia na uprzednio wydrukowanej wizualizacji, jaką część pracy wykonał wraz z datą i podpisem kierownika pracowni – to rozwiązanie pozwala nam skutecznie analizować przypadki, w których dokonał się (oczywiście sam) błąd w trakcie aplikacji skutkujący odklejaniem się folii. Uuuu – nie powinienem o tym pisać (ja – dobry duszek blogowy Megaoklejanie)? To temat tabu? No, nie! Byłbym hipokryta i drań!. Kochani klienci, czytelnicy, ludzie! Błędy się zdarzają, jednak ich przyczyny leżą na wielu płaszczyznach, począwszy od błędów fabrycznych dokonywanych przez gigantów masowej produkcji folii na wszelkie możliwe rynki, poprzez błędy maszyn drukujących, aplikatorów, na grzechu pośpiechu i presji skończywszy. Staramy się minimalizować ilość niedoskonałości z prostej przyczyny – bardzo nam zależy na zadowoleniu naszych klientów i ich spokoju ducha! Bierzemy całkowitą odpowiedzialność za to, co robimy i gwarantujemy klientom spokojny sen!  Każdy błąd w oklejaniu należy do nas zgłosić w postaci reklamacji a ta, jeśli zostanie pozytywnie zweryfikowana jako błąd po stornie naszego zakładu, zostaje możliwie szybko naprawiona. Czasem jest to przeklejanie np. jednego brytu, co może trwać nawet 3 godziny + sezonowanie folii, czyli jest to zablokowanie stanowiska pracy na cały roboczo dzień, które w tym czasie nie zarabia. Budowanie długotrwałych relacji biznesowych, opartych przede wszystkim na zaufaniu jest naszą misją. Staramy się formalizować niezbędne czynności celem zapewnienia naszych kontrahentów o wysokim poziomie usługi i profesjonalnym podejściu do współpracy, jednak nic, naszym zdaniem, nie zastąpi tak dobrze wszelkich formalności, jak wzajemny szacunek i zaufanie w biznesie. To nasz cel!

Nasza gwarancja na usługę, czyli  24 miesiące jest powszechnie stosowaną gwarancją w branży usługowej. Okleiny zainstalowane przez Megaoklejanie znoszą jednak znacznie lepiej próbę czasu i nawet 5 letnia eksploatacja grafiki nie wiąże się z wystąpieniem jakichkolwiek problemów. Słowa te nich potwierdzą poniższe zaprezentowane studium przypadków, w których opisujemy technikę aplikacji wraz z użytym materiałem, a także prezentujemy referencje klientów, uwaga, po okresie ponad 6-ciu lat eksploatacji oklejonego przez Megaoklejanie pojazdu/ów. Hit internetu! W innych firmach tego nie znajdziecie!

„Restauracja Na skrajnej” – wcale nie skrajny przypadek [LINK]

„PGMBW” – mam ochotę na flotę! [LINK]

Lot AMS – skoszarowana flota! [LINK]

Top
×